Senem10 Rabia_nur252 sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini Allah analı babalı büyütsün bende pazartesi gunu doğuracam
Rabia_nur252 happyboy_ 3. Sezeryanımdı çok şükür güzel geçti 4 saattir benimle bebeğim ağrım var sadece oda geçecek inşallah
mucizebebegimmm Rabia_nur252 sağlıkla kolaylıkla kavuşun, bir ömür huzurla büyütün inşallah amin. Sizede çok çok geçmiş olsun 🌺🙏🏻