Ezgi3545 Kızlar süt sağmak için ne kullanıyorsunuz henüz gebelik dönemindeyim ama almam gereken çok şey var. Tavsiyeniz neler iyi yani kötü yanı neler hiçbir bilgim yok aydınlatır mısınız? Kimisi de ne olursa olsun bebek senden emsin hiç sağma falan diyor
edaabykl Ezgi3545 kesinlikle elektrikli manuel bi ise yaramıyor eziyet sadece elektrikli cok guzel çekiyor
pembeayakkabilikiz Ezgi3545 kesınlıkle elektrıklı tavsıye ederım ben. Kızımda ılk olarak manuel almıştık çok zorlandım yapmakta bı köşede duruyor yada attım sonra elektrıklıye gectım çok rahat pratik. Ben sütü sağdıktan sonra eds yontemı ıle verdım yine göğsümden bebegıme. Simdi ıkıncıye hamıleyım Insallah kullanmama gerek kalmaz ama olursa yıne aynı yontemlerı yapacagm elektıklı kullanacağım.
3boysmom Ezgi3545 oğlumda lansinoh elektrikli kullandım, şimdi lansinoh eller serbest çiftli aldım ikizlerimde kullanacağım umarım oda elektriklisi kadar güzeldir, oğlumda sağımla besliyordum baya işe yaramıştı
Denizgil Ezgi3545 ben philipsin elektrikli olanını aldım powerbank ile de çalıştığı için heryerde yanıma alabiliyorum Sezeryan doğum olduğu için sütüm azdı bu makine ile akşamları sağım yaparak artırdım bebeğe de sağdığım sütü Philips avent biberon ile verdim memeyi de verdiğim için red yaşamadık sık yolculuk yaptığımız için arabada boğazına kaçar diye meme veremiyorum bu yüzden powerbank ile sağıp verdim Tavsiye ederim çok memnunum
edaabykl Ezgi3545 bendeki ciftli ama genelde tek kullanıyorum ebebek maarkasi baby plus cok memnun kaldm ondam oglumda kullandim simdi tekrar hamileyim inssallah yine onu kullanacam
Ezgi3545 pembeayakkabilikiz hangi markayı önerirsiniz? Bi de sağmak iyi bişey mi emin değilim farklı farklı şeyler diyen var
pembeayakkabilikiz Ezgi3545 yani ben 3 sene önce almıştım ebebek markasını almıştım kablolu olanını ama şu an lansınoh kablosuz var sanırım eğer ımkanım olursa onu alacagım. Sağmak bence ıyı bısey bebek uyuturken ben sağıyordum ve kızımda güçlü ememnıyordu kalan sutlerı sagıyordum agladıgında uyanınca ilk onları eds ile verıp sonra emzırıyordum çok ıse yaradı gerçekten.