2812 bende okadar aldım kı artık kestım almayı çünkü bebekler 0-3 aylıkları çok gıyemucek Helekı kış bebekleri bu saaten sonra 3-6 almaya başlıcam ılk dönem Sdce zıbın alsan yeter anca zıbın gıydırebılceksın zaten evde olucak kış bebegı Bıde yengen şey dedı mesela zıbınları kafadan gecırme alma önden açılanlardan al hepsını ben takım solemıstım kafadan gecırılenmıs onlarda zorlanırsın dedı senınde aklında olsun