Septembersss busrasya2334 Henüz kese gördük, 2 hafta sonra tekrar gelmemi istedi doktor. Sizin nasıl süreç?
Cekonomiiisstt busrasya2334 ultrasona göre 24 ağustosa çekti sat. Geçen hafta keseyi gördük. Pazartesi kalp atışı için çağırdı 🌸🐣
busrasya2334 Septembersss ben pazartesi gittim kese görünmedi geç döllenme cuma gel dedi yarın gideceğim tekrar
Septembersss busrasya2334 busrasya2334 ay haber verin mutlaka merak ederim, güzel haberler alın inşalah
busrasya2334 Fulya94 bende 5+4 de gittim geç döllenme dedi 4 gün sonraya yani yarına çağırdı kese görmeye 6+1 oluyorum yarın ben de 🥳 bakalım gösterecek mi kesesini artık 😂
busrasya2334 Cekonomiiisstt sizin de geç döllenme sanırım 🌿 ben de yarın 6+1 oluyorum beta hesaplamasına göre de yarın karından görünmesi gerekiyor bakalım hayırlısı inşallah 🙏🏻 pazartesi 5+4de gittim karından belli olmuyor vajinal yapmak istemiyorum bekleyelim cumayı dedi doktorumm 🙈
Cekonomiiisstt busrasya2334 canım normalde sat 3 Ağustos ama bende pcos var yumurtalar gerekli olgunluğa geç ulaştı çatlatma iğnesiyle hamile kaldım o yüzden tarihi değiştirdi doktorum 🫠
ozbekkk Kızlar bende 21 ağustos yarın ilk kez doktora gideceğim 2 gün önce betam 721 di yarın vajinalden görünür dimi
busrasya2334 ozbekkk iki kat artışla 1400 küsür olur canım vajinalden görünür büyük ihtimalle ben de yarın gideceğim haberleşelim ☘️
doduk 12 Ağustos sat ım regl döngüm 24 günde bir bana göre 5 haftalıkken gittiğimde karından kese göründü. Bi hafta sonra lekelenmem oldu 6+3 tü sanırım hafif kalp atışı duyuldu küçük dendi. Yarın 7+4 tekrar gideceğim inşallah
busrasya2334 doduk herkes yarın bir doktora görünecek sanırım 😌 inşallah güzel haberlerini alırsınız eminim kalbi çok daha güçlü atıyordur artık 🙏🏻❤️
busrasya2334 ruzgar21 hadi hayırla gelsin minik ben de öğleden sonra gideceğim bakalım kese görsem şükredecem 😂