Mini_baby Bat 4 Ekim test yaptım biraz önce böyle çıktı Belirtilerim vardı deniyim dedim ince kıl gibi görebiliyor musunuz Adet olacakmış gibi ağrım mide bulantım var kaç gündür göğüslerim de aşırı dolgun
Nigizlice Ümitlendirmek istemiyorum ama çok çok silik var gibi görüyorum , adetin geçsin bi kaç gün sonra normal kaset testle bi daha yap bence
Mini_baby Ftmaag adete kaç gün kala böyle görüyordunuz peki Sorun şu ki ilk kızımı da adet geçtikten bir gün sonra kanda 6 değeri ile öğrendim acaba bu da mı öyle olur
Nigizlice Mini_baby adetim 5 gün geçince 1600 küsürle öğrenmiştim 1-2 gün gecikmeyle daha net öğrenebilirsin , hayırlısıyla inşallah 😊
fatma14gamze Kızlar bende predıctor yaptım pozıtıf çıktı ama kanda negatif anlamadım ya birde çok ıyı test söyle böyle dedıler
Mini_baby fatma14gamze bazen yanıltıcı olabiliyor testler bende geçen ay pozitif gördüm onunla kanda yoktu malesef