29+1 bebeği hep sağ tarafta aşağıda hissediyorum. Elimi koyduğum zaman sert olduğunu hissedebiliyorum. Mesela uzun süre yatış pozisyonunda ya da oturma pozisyonunda m ilk ayağa kalktığımda aşırı tuvaletim varmış gibi hissediyorum. Bu baskı normal mi bebeğin başı da aşağıdaymış