eymanurAykutTademir Ben 39+3 günlük erkek bebeğe hamileym nene hatuna gidiyorum Ayşenur’a göründüm hep Cuma günü bana Pazartesi gel kontrole dedi randevu almak sıkıntı başka doktora aldım özgür bey e acaba bakar mı sorun olur mu ??
Kartal1903 eymanurAykutTademir ben sadece bir defa gittim normalde nene hatuna gitmiyorum o yüzden ordaki doktorlar ile kıyaslaması yapamam ama cok güler yüzlü hos bir insandı yani ilgiliydi.