Kızlar iki aylık bebeğim var sol göğsüm ağrıyor süt verirken çekerken de içi acıyor sizce sebebi nedir neyden olur mastitmi????? Koltuk altıma kadar ağrısı sızıaı oluyor bazen korktummm ya genel cerrahiye gideceğim Birşey yoktur demiii kızlar niye böyle oldu genelde herseyde sağ kullanıyorum emzirirken de demek ki hep sağdan vermişim daha rahatıma geliyor kolayıma geliyor solu demek ki baya emzirmeyince öyle oldu