Ftmn123- Cimcime30 Ben aşılama oldumda 3. Günüm şu anda belirtim yok sadece göğüslerimi elleyince uçları acıyorda sizce neden acaba vede daha erken mi belirtiler için?
Ftmn123- Cimcime30 Sedyede 10 dakika durdum yeterlimi sence ve az pembemsi lekelenmem oldu 2-3 saat sonra normalmi?
aysegulozak Cimcime30 kan verdim bir kac defa negatif.cikti bende adetim gelmedigi icin ictim 3 gundr ama gelen olmadi daha