xseymax evet biz sürecin başından 6 yildan beri burdan takipliyim ama genetik testlerimizi cerahpasa aldi bu süreçte istanbul dan taşındım hamile olduğumu öğrendikten sonra her ay oraya gittim taki 23.haftadan sonra artık normal istediğin doktorlarına gidebilirsiniz alakan kalmadı diyene kadar biraz zorlu süreçler ama geçiyor 10 yıl yaşlandım sonuç çıkana kadar ama elhamdülillah bugünümü sizde güzel sonuçlar alırsınız insaAllah