Kızlar bir şey sormak istiyorum bir dişim var sıkıntılı çekilmesi gerekiyor fakat gebelik istiyorum Rabbim nasip ederse inşallah mesela dişimi çektirsem daha sonra gebe kaldığımda bir problem yaşar mıyım acaba bu ay içersinde böyle olup daha sonra gebelik yaşayan var mı veya sorun yaşayan