Ecem_P Gmoli bu haftalarda adet ağrısı hibi bel ve kasık ağrıları normal eğer ki geçmiyorsa ve bi acile gidersiniz ama bende yaşıyorum doğuruyorum sanıyorum hep ama maalesef 40 a giriş yaptım
Bumah Gmoli benim 37 den beri var yuruyemiyorum o derece aksak bi sekilde yiruyorum belim kopuyo yatarken iyi ayakta maf ediyo beni 39 oldum bebis erkek
Gmoli Ecem_P hamileliğimden beri ilk defa böyle bir ağrı yaşadım ilk gebeliğim doğuma yoruyorum her şeyi