Munselduman Selam kızlar Pendik yüzyıl hastanesine gidenler dr özlem özbilen ile dr seylan taylan arasında kaldım bana yardımcı olur musunuz 🙏
GirlandBoy_Mom Munselduman kesinlikle seylan hanım çok ilgili detaycı cinsiyeti bile 11+6 da söyledi ve doğruydu Tecübesine hayran kalmıştım
Munselduman Panikkedi benim de bi akrabamın eşi esra hanım da doğum yapmış o bahsetti çok memnun kalmış sanırım ben de esra hanıma gideceğim fikir olsun size de 🙏
Panikkedi Özlem hanıma gittim ben beğenmedim çok beğenen olmuş burda yazmışlar ama doğru düzgün bakmadı param çöp oldu yani
Panikkedi Munselduman teşekkür ederim evet forumdan duyduğum kadarıyla çok iyi olduğunu söylediler bende gebe olursam gidicem allah nasip ederse☺️