0Berfin0 Suna321 özel de 30. Hafta da ilk Nst ye girdim dün devlet kontrolüm vardı 31 deyim Nst çekmedi 2 hafta sonra tekrar çağırdı ozaman çeker mi bilmiyorum
Havin49_ Suna321 şkişiden kişiye değişir ben 27 haftalık girmeye başladım bebeğim gelişimi ilerde ve kafası büyük diye
hulya10 Suna321 32de başlanıyor ama ben 29da alt kısımda çok baskı hissediyorum diye gittiğimde de çekmişlerdi
hayalperest2310 Suna321 rahatsızsan ağrıların varsa doktor Nst isteyebiliyor normalde 36 dan sonra yapılıyor benim ağrım vardı 32 de falan baslattı
Nrdnkrts Suna321 herhangi bi şikayetin yoksa 36. Hafta çekiyorlar ama ağrı sızı kasılma sancım oluyor vs dersen 24te bile çekiyorlar
Suna321 Nrdnkrts yok çok şükür Bi şikayetim ama ona göre randevu alıcaktım. Özele gitmediğim içim devlette kimse senle ilgilenmiyor doktorun ağzından zor laf alıyorum resmen.
aybalasmom Suna321 hastaneye göre değişiyor bence. Bi devlette 32 den sonra çekiyoruz dediler, özelde 33. haftada çektirdim. Başka bi devlette 34. haftamda küçük şimdi çekmeyelim dedi
Suna321 aybalasmom anladım teşekkür ederim. Doğru diyorsunuz hepsinin düzeni farklı oluyor. Devlette çok bişey söylemiyor doktora soru soruyorum ama hepsini de soramıyorum unutuyorum bazen. Onlar da sağol sun ilgilendirmiyor.