Ne kadar zorrrrr bisey bu isim bulmakkkk
baby0707 nilperi birleşikte çok güzel olur ili isim külfeti olmaz 💕
Kızımın adı Bade hüma 🥹♥️
Annekuzusu_1 allah bagislasin ☺️
Annekuzusu_1 ikili olarakmi kullaniyorsunuz tekmi
baby0707 genellikle bade diyoruz çok nadir ikisini kullanıyoruz♥️
Deletedmom_297 evet mantiklii