Nur_cbn Merhabalar cinsiyetimiz belli oldu bir kızım daha olacak kızımın ismi bade gül ikinci kızıma isim bulamadık önerisi olan var mı :)
Serde55 Nur_cbn Bahar güzel olur Bade’yle ses olarak uygun Gül’le de anlam olarak. Gül baharı çağrıştırıyor
merymomy İlk kızım Simay ikinciye bulmakta zorlandık şuan Hümeyra düşünüyoruz al yanaklı beyaz tenli demek