Hepinize çok ama çok teşekkür ederim 🌸 iyiki varsınız inşallah benimde bir sorun olmaz ilk gebeliğim de hiç böyle bir durum yaşamadım şuan olunca korktum ve yarın yine doktora gitmeyi düşünüyorum ne olur ne olmaz diye ama karnimda sertlik ve gerginlik çok oluyor bu aralar o yüzden korktum