snm6193 Deletedmom_297 benim ilk gebeliğimde diyabet vardı insülin kullandım da hipertansiyonum var şimdi o yüzden korkuyorum biraz
Deletedmom_297 snm6193 diyabet tansiyon kardeş malesef bendede stres yapınca hastanede yükseliyor evde iyi tansiyon ilaç kullanırsınız korkmayın sağlıcakla alırsınız inşallah kucağınıza 😍