aynrkrbs33 ben 39+2 olacağım yarın. doktorum 40+3 E kadar bekleriz sonra istersen suni deneyelim istersen ameliyat planlayalım riske atmayalım dedi . Bazen hemen başlatsın istiyorum. Bazen de diyorum ki zaten sürekli kontrol altında, bekleyelim kendi sürecini görelim. Karar vermek doğum yapmaktan daha zor sanki