38+6 yım 3 gündür regl ağrısı gibi ağrım var muayene de 3 cm açıklık var dedi dr. Net de sancı çıkmadı salı günü. Sürekli sümüksü akıntj var kan yok. Baya karnımın çevresi kasıklarım sanki adet olacakmışım da sökülecekmişim gibi ağrıyor. Bu belirtileri yaşayan var mı? Yaşayıp ne kadar zaman sonra doğum oldu??