Visneli1so-s NoName_
Kızlar oğlumda 1 aylık oldu. Dediğiniz gibi gaz mahvetti denemediğim yöntem, yol, masaj kalmadı. Ama ne kadar çıkarsada rahatlamıyor. Sanırım kolik denilen bebeklerden. Ben bi çare bulamadım. Probiyotik, gaz damlası, masaj, losyon ile karnına ve ayak altına masaj hepsini denedim. Ama maalesef çözemedik. Sadece kucağımda rahatlıyor ve kucağıma alıyorum sürekli. Şimdi kanguru-sling almayı düşünüyorum. Evet çözüm değil ama 1 saat bile rahat etse büyük bir şey benim için. Allah hepimizin yardımcısı olsun, bebişlerimize rahatlık versin amin 🙏🏻