qunes1 canan12345_ sen o boş konuşanları kafaya takma Rabbim isterse ger şey olur sen doktoruna git kan değerlerine baktır eşinde baktırsın tedaviye başlanması gerekiyorsa başla ihmal etme inşallah olur
Kubraaa_o canan12345_ 1 yıl önce çikolata kistlerini aldırdım ameliyatla. Sonra yine oldu 2 adet. 2 kistle hamileyim 30 haftalık 😍
mnearkn Benimde çikolata kistim var bir ay içinde 2cm den 5 cm E çıktığını söyledi doktor rahim filmi çekildim tertemiz dedi rahim ve yumurtalık için hormonlarımda düzenli ama kaygım hala var acaba daha kapsamlı bakacak doktora mı gitsem