Kızlar 39+1 im bugün doktorum bebeğin yerleştiğini ama hiç açılmam yumuşamam olmadığını söyledi bu çatıyla senin doğurman lazımdı dedi çatı muayenesinde eliyle bile rahim ağzına ulaşamadığını söyledi napabilirim doğumu başlatmak için birden açılma olur mu yoksa illa önden açılma olması gerekli mi???