bebess Böbreğimde protein kaçağı var mecbur ordan bakılmam gerekiyormuş giden var mı oraya önereceğiniz doktor vs
Derya4141 Ben gittim ama bir doktor takip etmiyor ki. Hangi doktor denk gelirse tansiyon veya protein kaçacağı olunca hemen doğumhaneye yatırıyorlar .