d_0 bende kız hissederdim hep kız diye severdim ama gönlüm erkekten yanaydı 😂 eşim ilk öğrendiği günden bu yana sürekli kızım kızım diyip durdu ordan kafama girdi sanırım bende kız hissettim 14.haftada kız olacağını öğrendim sen ne zaman öğreniyorsun merak ettim 😂