Selam canım kızlar.. Nasılsınız neler yapıyorsunuz sonbaharın gelmesiyle havalar baya serinledi kışlıklar çıkmış durumda 😅 seviyorum bu havaları aslında Yağmur kokusu yaprakların dökülmesi kahverenginin tüm tonları bu aylarda olduğu için seviyorum sanırım Siz hangi mevsimi daha çok seviyorsunuz biraz sohbet edelim.
Geçen aydan pozitif sonuç alanlar var mı ?
Elenenler ?
Bende elenenlerdenim gelin sarılalım 🫂
Umarım bu ay uğurlu bir ay olur Rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏