kızlar bugün kontrole gittim doktor kız dedi Allah biliyor ya kız hayalimdi en başından beri kız hissediyordum ama sonradan değişme ihtimali olur mu acaba, yavaş yavaş alışveriş yapmak istiyorum küçükte olsa bişeyler almak istiyorum sizce beklemeli miyim?