NvS inanki kendini kasıcak bir şey yok Evet olayın özünde seni parmaklıyor 🤦♀️🤭 ama bu saniyeler sürüyor kasarsan daha çok yorulursun. Bende burda bir sürü yorum okuyarak gittim ama gözümde büyütmedim hatta doktoruma ben dedim çatı muayenesi yapıcak mıyız diye sen düşün 😁 herkesin acı eşiği farklı. Bebeklerimiz için saniyeler süren bi olaya katlanabilir bence 💪🏼