Canım benim ilk doğumdan sonraki randevum da doktorum söylemişti üfürük gibi bir şey olduğunu ama ben kardiyolojiye falan gitmedim daha sonraki randevuda kontrol ettiğinde de bir problem olmadığını geçtiğini söyledi umarım senin de öyle olur Allah’ım acil şifalar versin bebişine