Kızlar dün post açmıştım doktora gittim lekelenme tarzı kanamam vardı diye gittim doktor kist var pcos ve kısırlık olabilir falan demişti bileniniz vardır. Bugün gittim başka hastaneye kist dedikleri şey keseye benziyor hatta iddaya gırerım kese dediler bunu nasıl kiste benzettiler falan dedi şaşırdım ama kese şeklinden emin olamadılar ben şimdi buraya resim yükleyecegim ilk gebelik diye yazdığım 2024 yılına ait aynı hastaneden verilen ultrason görüntüsü diğeri de bugün olan ama dünkü doktor bana kist diye gösterirken baya güzel yuvarlakti

