Eren1
Sen ne hissediyorsun canım bak mesela ben ilk kızımda söyledim dünya alem duydu yataklara düştüm kötü oldum yemediğim iğne hap kalmadı göz nazarın etkisi var mı bilmiyorum ama bunda mesela hiç kimseye demedim 12 hafta dolana kadar en azından 13 haftada cinsiyet tahmini de öğrenip öyle söyledim şuan gerçekten iyiyim çok güzel bir hamilelik geçiriyorum ilk 12 hafta özellikle çok çok önemli benim durumum böyle canım istersen doktor bir cinsiyet tahmini yapana kadar bekle bir bebegımız olacak inşallah oğlumuz da olacak dersin kızmaz darılmaz bence ama sen den şüphelinirse sorarsa çocuk mu var derse bence yalan da söyleme evet var de