CrushMom Merhaba kızlarr 7+3 olduk biz ve sürekli hamur işi şeyler yemek istiyorum poğaça simit börek vs🤣 Sizde durumlar nasıl hiç neler istedi canınız iki veya daha fazla hamileliği olanlar durum farklı mıydı🥲🥹
bingaling562 CrushMom bu haftada iştahı açılan bir tek benim zannediyordum 😂 benim de devamlı hamurişi yiyesim var. Mantı, börek, poğaça, sarma vs bu işte bir terslik yok mu 😅
nilsumm CrushMom İlk haftalarda çiğköfte tatlı şeyler aşeriyordum şuan pasta soğuk baklava yine aşeriyorum 37+1 haftadayım 😅
Nisanmomy CrushMom gebeliğin başından beri en çok aşerdiğim şey patlıcan oldu🤣🤣. Börek hamurişi şeyleri çok istiyorum tatlıdan nefret ettim resmen
CrushMom bingaling562 Yalnız değiliz demek kiii🤭Ama nedense kendi yaptığımı yiyesim gelmiyor ya biri yapacak ya da hazır olcak diğer türlü çok severek yemiyorum 🥹🥹🥹🥹
CrushMom nilsumm Dün gece ben de bi ultra mega çiğ köfte gömdüm😁 tatlıyla aram yok pek bu ara normalde severdim. Cinsiyet ne oldu sizin?🥲
Busranur_mnts CrushMom pişi falan yapıp yiyorum normalde hamur işiyle uğraşmam ama bazlama poğaça gözleme evde yapıyorum canım çektikçe :D
powerpuffgirlss CrushMom midem bulandigi icin dedigin gibi sadece simit pogaca tost yemek istiyorum bende hatta kilo aldim bu yuzden :/ ozellikle simit canim cok istiyor
vanilya_kokusu_ CrushMom ben hamburger ve tost aşeriyorum bugün sksksk😂😂 tatliyla aram hiç Yok midem bulanıyor 🤢
Havin49_ CrushMom 16 haftalık makarna ve haşlanmış yumurta favorim ilk oğlum da nefret ederdim yumurtadan şimdi deli gibi yiyorum😀😀