Morannesi İkiz anneleri Kaç haftalik hamilesiniz Hangi ilaçları kullanıyorsunuz İkili tarama detyali ultrasona falan girdiniz mi
Merve9337 Morannesi Bugün 25 haftalık olduk 🐣🐣 Sadece kan sulandırıcı iğne ve kan-demir ilacı kullanıyorum şuan. İkili tarama, fetal dna ve ayrıntılı ultrason yaptırdım hepsinide çok şükür birşey çıkmadı.
3boysmom Morannesi 32.haftamdayım, kan ilacı magnezyum b12 kullanıyorum, bir tek detaylı yaptırdım. doğumu bekliyorum🫠
meryys Morannesi 7+4 olduk bugün 7+1de öğrendik ikiz olacağını supriz yaptı 😅 tek yumurta mi çift mi daha belli değil ben aynı kesede sandim da doktor şimdilik farklı kesede dedi. Ecopirin kullanıyorum haziranda kalp durması sonrası kızımı kaybettim. Tiroit ilacı, Progesteron fitil, multivitamin kullanıyorum. Heyecan sevinç endişe biarada şuan daha algılayamiyorum😅 Fetal dna kızımda yaptırmıştık. İkizler de doğru sonuç çıkarmıyor diyenler de var ikilide doğru değil diyolar ne yaptırırız doktorumuzla konuşuruz vakti gelince 😊
Havin49_ Morannesi 19 haftalık ikiz erkek İkili test yapmadım sadece ultrason yaptılar Detaylı ultrasona da daha randevu bulamadım Bana doktor daha hiç ilaç başlamadı
3boysmom Morannesi evet benim doktorumda sonuc cıksada yanıltıcı olur ikizlerde ikili istemiyoruz demişti bende yaptırmadım
Merve9337 Morannesi @3boysmom Benim doktorumda sonuç doğru olmayabilir demişti ama zaten fetal dna da yaptırıcam diye öylesine yaptırmıştım aslında ikili taramayı çok şükür birşey çıkmamıştı ama 🤭
Elif_8 8+2 çift yumurta ikizleri ☺️ hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲🏻 fetal dna kaçıncı haftada yapılıyor bende doktorumla konuşacağım gittiğim de direk onu yaptırmak istiyorum
ezgisahinn Tüp bebek 13 haftalık 🙂 Demir,d vitamini,folik asit,magnezyumve progestan fitil kullanıyorum ben Fetal dna için bugün kan verdim Bugün doktor alttaki bebeğin plesantasının aşağıda olduğunu ama zamanla yukarı çıkabileceğini söyledi inşallah cıkar 🥲
Fuunndaaa ezgisahinn benimde tüp bebek 15+6 dayım ikiz Bebek bekliyorum malesef plesanta benimde aşağıda üç aylık detaylı ultrasonda perinatalog çıkmaz artık yukarıya dedi
dozkaraca ezgisahinn Benim de tüp bebek 13+2 yiz bugün. Çift yumurta 🥰🥰 progestan fitil, elenatal multivitamin ve d vitamini damlası kullanıyorum
ezgisahinn Fuunndaaa 3 aylıkken detaylı ultrason yapılıyor mu ki 20. Haftadan sonra yapılıyor diye biliyorum
Fuunndaaa Fuunndaaa plesantanın aşağı olmasınada histeroskopi falan olduysan transfer öncesi rahim işlem gördüğü için plesanda aşağıda oluyor böyle durumlarda ufak tefek yapışıklıklar da olabiliyor dedi tabi inşallah çıkmıştır yukarı pazartesi kontrolüm var
Nurem20 Fuunndaaa benim de bir plesanta aşağıda canım 22 haftalık hamileyim ilişki başından bu yana yasak sadece sezeryan olacağı net dedi doktor sizde durumlar nasıl
Fuunndaaa ezgisahinn ben perinatoloji takipliyim perinataloji doktorları yapıyorlar buna dair raporda yazıyorlar tek tek organlarına baktı 40 dakika boyunca tıp fakültesinde 4 sayfa rapor yazdı doktor
ezgisahinn Fuunndaaa yok hiç bi işlem yapılmadı bana direkt tüp bebek yapıldı rahmimde ya da tüplerde sorunum yoktu