aysegulk07 elrahe08 bu keseye kız derler canım 😂 ama daha çok değişir kese şekli bence en doğrusu doktorun söylediği buradaki tahminlere fazla kaptırma kendini
kumsalanne elrahe08 kız ama kese doktorun tutuşuna göre değişkenlik gösteriyor nub daha iyi oda 12-13. Haftalarda
Rabiul elrahe08 benim ilk kesem fasülye gibiydi herkes erkek dedi dünya güzeli kızım oldu 2. Gebelik sizinkiyle aynı kesesi o yüzden inanmıyorum keseye 😆
elrahe08 Rabiul Rabiul haklısınız ben hep söylüyorum zaten % 50 50 olduğu için zaten ya kız ya erkektir işte bizdeki sabırsızlık 😂 ama benim ilkınde hep kız denildi kızım oldu 😂 teoriler hepsi kız dı ama kesinlikle tesadüf bizimki işte eğlence
Arenmoms Benimde cinsiyeti için tahmin yapabilir misiniz 🙏🏽 <a href=“https://hizliresim.com/jhjec0n"><img src=“https://i.hizliresim.com/jhjec0n.jpeg” alt=“Resim Yükle”></a>
elrahe08 elrahe08 @Elamomy kaç saattir seni bekliyorum canım bakar mısın kusura bakma eahatsiz ediyoruz 💐