Kızlar ben iki kez tüp bebek denedim 32 yaşındayım eşimden dolayı problem vardı olmadı.son tüp bebek tedavimden sonra Amsterdam’a gitmiştim ordan döndüğümde tekrar tedaviye başlamak için doktordan randevu almıştık regli tarihimden önce lekelenmem oldu hamile değilimdir ya ne alaka dedim hamile çıktım çok şükür ki .şu an son regli tarihime göre 8 haftalığım ama sanırım geç döllenme oldu bir hafta küçük gibi bebek .dokor en baştan bana progestan vereyim sana akşamları bi tane iç tüp bebekmiş gibi davranalım dedi fakat üç gün önce lekelenmem başladı :( ultrasonda kanama alanı görünmedi progestana aynı şekilde bir tane devam ediyorum artarsa eğer iğnesini vurulacam ama korkuyorum sorun var mıdır :(