ocak ayında sol tüpüm alındı ic kanama gecirdim. dogal yolla 1 ay sonra tekrar hamile kaldım ama nisan ayında gelisimi durdu kürtaj oldum. nisandan beri hic dusunmedim bir de araya yaz girince tatil gezmeler iyice kafam dagıldı. ve rahmimde bu sürecte iyice toparlanmıs oldu. 2 gün once kontrole gittim hersey yolunda dedi ve tekrardan folik aside basladim. ben onumuzdeki aydan itibaren yumurtlama takibi yapacagım doktorumla. bu ay malesef soldan yumurtladıgım icin sansım yok. siz de bu sekilde takip ederseniz doktorunuzla iciniz de kafanız da daha rahat ilerlersiniz 🙏🏻