akkoyun21 meri3407 daha çok erken olduğu için bebek görülmemiş iki haftaya kadar oluşmuş olur panik yapmanıza gerek yok rahat olur . Hayırlı olsun bu arada sağlıcakla kucaklayın
tugbazeyd1 İkinci gebeliğim. Oğlumda 6+4 keseyi kalp atışını dinlemiştim.ikincisinde keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atışını dinledik çok şükür şuan 14+6dayız bi problem yoktur merak etmeyin :)