Meliss- bizimde ilk denememiz kasık agrısı gögüs hassasiyeti ağrısı yumurtlamadan beri hic geçmedi bende de hala var regl olacakmısım gibi hatta 30 eylülde bende yapmıştım net negatif cıkmıstı gölge bile yoktu dün yapıp pozitif görünce sok oldum bence deneyin şansınızı regl zamanında çıkan sivilcelerim cıktı göz kapaklarımda agrı agırlık oldu birde bilmiyorum belirti sayılır mı ama evde karpuz olmamasına ragmen karpuz kokusu alıyordum ara sıra gelip gidiyodu 🤣 regl oncesi tatlı istegimde devam ediyor akıntım yok denecek kadar az kişiden kişiye degişebilir tabii inşallah güzel haberler verelim hepimiz birbirimize :)