Maryzeyn 26 haftalık olduk bugün kontrole gittik suyumuz fazla, kilo alımı hızlı gebelik şekerinden şüpheleniyor doktorumuz. Yaşayan var mı nasıl düzene sokacağım bilemiyorum. #
Yazmelegi_ Maryzeyn seker yüklemesi yapilir bakarlar ona göre diyet uygulanır çok yüksekse igne başlanıyor galiba
Fuunndaaa Maryzeyn inşallah yoktur bir önceki hamililgimde vardı hayatımızı bir anda altüst etti herşeyi gramla saatle yemek günde 7 kere parmaktan ölçüm yaptım zorlu bir süreçti
Maryzeyn Yazmelegi_ evet cihaz aldırdı her yediğim öğünden 1 saat sonra ölçüm istedi inşallah düzene girer çok tedirgin oldum
Maryzeyn Fuunndaaa sizde kaç haftalıkta çıktı şeker bebeğimde bir sorun yokmuş erken doğum da gözükmüyor dedi çok şükür ama ben biraz tedirgin oldum nasıl düzene sokucam bilemiyorum dyetisyen desteği mi alsam
ru_a6 Bence önce parmaktan açlık tokluk baktırın zaten yüksekse ve şeker yüklemesi yaptırıp o şekerli suyu içersen daha da yükselir şekerin.
Maryzeyn ru_a6 şeker yüklemesi doktorum şuan için istemedi bende yaptırma taraftarı değilim ölçüm cihazı aldırdı her yediğin öğünden 1 saat sonra ölçüm istedi inşallah yoktur
Sema1643 ru_a6 ona güvenmeyin ben de yaptırmadım gittim parmak ölçümü yaptım iki gün üst üste düşük çıktı kan verdim normal çıktı şimdi 33 haftalıkken şeker çıktı bende kontrol altındayım her gün sabah öğle akşam ölçüm yapıyorum diyet yapıyorum 34 olucaz yarın kanda idrarda da şeker çıktı ihmal etmeyin
Fuunndaaa Maryzeyn Maryzeyn tam zamanı hatırlamıyorum 20 haftadan sonra çıkmıştı , beni hemen diyetisyene sevk etti zaten şeker çıkarsa dahiliye ve diyetisyene yönlendiriyorlar eğer kontrol altına alınmazsa galiba insilün başlıyor dahiliye doktoru
Fuunndaaa Maryzeyn doktorlar hep önde gidenler ile ilgili bebeklerde şekerden şüpheleniyor ama şeker çıkmayadabilir sizde moralinizi bozmayın şimdiden
miros3200 Sema1643 gebeliktee seker belirtileri neydi acabaa. bide cok kilo mu aliniyor. banadaa dun gebelik sekeri olabilir dedi aclik kan sekeriniz neydi acaba
Sema1643 miros3200 açlık biraz yüksek çıkmaya başladı ölçümlerde 90 üstüydü yani 1 hafta içinde ölçtüklerim . Ağzım kuruyor sürekli uykuluyum yemekten sonra kafamı kaldıramıyorum sürekli tuvaletim geliyor
Maryzeyn miros3200 2 ayda 7 kilo almışım ben birde bebeğin suyu fazlaymış açlık kan şekerine bakılması henüz 1 haftalık kan şekeri ölçümü istedi cihaz alıcam bakalım
miros3200 Sema1643 benimkidee 98 cikiyorr surekli agzim kuru cok dogey soyluyonn ben gidem bir hastaneyee yaa. doktorr bisey demedi cinsiyet icin ozelee gittim o dedi yuksek diyee. bebegun suyu az dedi bidee