Keyfimveben45 10 güne çık diye bisey diyemez. Evi satin alinca 1 ay içinde ihtar gönderir. Çıkacak durumunuz yoksa mahkemeye verir ,mahkeme çıkmanız için 6 ay süre verir. Yani durumunuz varsa tabi çıkın ama durumunuz yoksa hemen çıkmak zorunda değilsiniz. Ki müşteri bulunacakta ,evi beğenecekte satin alacaktaaa uzun iş. Ki belki yeni ev sahibi şu kadar kiradan oturmaya devam et diye anlaşacak orası da belli değil. Bize evi satacağız dedi ev sahibi,amacı yüksekten kiraya vermekti. Çıkmayacağız dedi mahkemeye verdi mahkeme 2 yıla yakın sürdü. Sonra biz kazandık ev sahibi hatalı bulundu. Oturmaya devam ettik. Sonra kendimizi hazır hissedttigimizde çıktık