Esrarengizesra Kızlar selamün aleyküm. 37+3 deyim bugün kontrolüm vardı doktorum plesanta yaşlanması yani kireçlenmesi olduğunu birazda ilerlediğini söyledi. 4 gün sonra tekrar gel kontrol edelim devam ederse 2 seçenek var isterseniz sezeryanla alalım veya risk alırsanız normal doğum bekleyelim dedi (bebek çatıya inmiş olması gerekenden aşağıdaymış) Bebeğim haftasına göre zayıf ve haftasına göre geriden geliyor 😥 Böyle bir durum yaşayan veya duyan araştıran var mı bana yardımcı olun çok üzüldük 🥺😥