Kızlar merhaba 2.sezaryenini son haftaya kadar bekleyip yapan oldu mu doktorum izinde olacak bebek erken gelmeye kalkmazsa izin dönüşü olsun istiyorum son adet tarihime göre 39 veya 39+½ gibi bişey olacak ama doktor adet tarihimi öne çekmişti yaptığı ölçümlere göre yani beklersek onun hesabına göre 39+⅘ falan olacak