geçen hafta bende de oldu.15inci haftamda. sol üst çenemde ki 20 lik dişimin olduğu diş etim şişti. ağzımı kapatamadım, yemek yiyemedim yanağıma dışardan dokununca bile ağrıyordu, lenf bezlerimi bile şişirdi. doktora gitmek istemedim direkt antibiyotik vereceği için. sensodyne hassasiyet diş eti macununu aldım. onunla diş etimi kanatarak fırçaladım. diş ipi kullandım bi de alkolsüz bi ağız gargarasıyla gargara yaptım günde iki defa.3 üncü güne şişin hepsi inmişti