Srhn happymomdayss ben kullanıyorum doğuma kadarda devamlı kullanıcam bence gayet iyi kramplarıma falanda iyi geldi
happymomdayss Srhn kimisine gebeliğin son haftalarında vermiş yani ben daha başındayım zararı olmaz dimi canım
Srhn happymomdayss bende 10.haftamda kullanmaya başladım diye hatırlıyorum bi sorun olmaz diye düşünüyorum ama aklında soru kalmasın diye tekrar sor istersen doktoruna