Betul29 Kızlar selam üç hafta önce bebeğim makat gelişti Ayaklarını zaten Aşağıda hissediyordum ve hala öyle hissediyorum. Vajinama bayağı bir vuruyor baskı yapıyor Makat gelişli olanlar acaba böyle hissetmek normal mi İnsan tedirgin oluyor🥲🫣
svlumy Benim ilk kızım makat pozisyondaydı o yüzden 39+5 te sezaryen ile doğum yaptım doktorlar genelde bekletiyor belki döner diye ama çoğu dönmüyor