Bu isimlerden o kadar çok var ki çocuk 1. Sınıfa başlayınca aynı isimden 3 tane olma ihtimali falan çok fazla. Özellikle herkes nedense Parla ismini tercih ediyor aslında anlamına bile belki bakılmıyor . Emir kipi içeren isimleri tavsiye etmiyorlar. Ama listede en az duyduğum kızım olsa istediğim isim Alina’ydı. Kim ne derse desin sizin içinize sinen isim hangisiyse onu tercih edin . Sağlıkla gelsin 🌸🤍