Dün gece peçeteyle silerken farkettim sarımtırak uzayan akıntım vardı bugün devamı gelmedi gebeliğin başından beri progestan fitil oksapar Duphaston kullanıyorum endişelenmeli miyim bir de dün fitil günde 3 tü ikinci dozu unutup unutmadığımdan eminndeğilim normalde silince peçeteye fitil geliyordu unutmuş olma ihtimalim var gece fitilimi koydum yattım bugün birşey yok ama korku inanılmaz