aleyyy4 Pazartesi akşamı beta hcg değerim 346 idi salı sabahı ise 501 di cuma günü tekrar doktora gideceğim sizce bu değer çok mu düşük veya çok az mı yükseliyor riskli bir durum mu kadınlar yardımcı olur musunuz ?
sara29 aleyyy4 aradan bir gün mü geçti sadece ? Aslında yükselmiş. Ama 2 günde bir veriliyor normalde.
kumsalanne aleyyy4 gayet iyi 2 günde en az %60 veya 2 katı artış göstermesi lazım sizinki gayet güzel artmış kese içinde 2500 üzeri görünüyor
hilaltrkl aleyyy4 biraz doktora biraz cihaza bağlı canım ama dış gebelikte iki katı artış olmuyor seninki çok güzel artmış maşallah Rabbim hayırlı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin
sara29 aleyyy4 yok kötü değil sadece art arda vermemeniz lazımdı cuma günü dahada yükselmiş olur inşallah :)
melikese aleyyy4 Ben evde yapılan testte ilk silik çıktığını görünce acilde kan testti yaptırdım HCG 178 olarak çıktı 2 gün sonra kadın doğumdan test verdim 374 gibi mi ne çıktı sonuç fakat kesem 1500 gibi olduğunda oluştu şuan 13 haftalık bebeğim sende erken öğrenmişsin