dndukaya frdork marka olarak ben çok memnunum 2.5 yıldır evliyim ve aktif halde iki buçuk yıldır kullanıyorum bazen günde iki kere kullanıyorum şuana kadar çok memnunum kulladigim zaten en çok satan supurgelerden trendyolda felan ki ben ordan almıştım zaten
kartanesi___ Roborock kullanıyorum çok memnunum. Çalışan biri olduğum için de çok iyi oluyor dyson da almıştım ama duruyor öyle köşede boş boş😂
iyiliktozu frdork roborock Qrevo Pro var bende. İstasyonlu temiz su kirli su ve çöp haznesi olan bir model. Genel olarak memnunum eşimden iyi temizliyor😅.
Sudedemirer Dreame robot vacuum mop F9 kullanıyorum çok memnunum aldığımdan beri kendim süpürge çekmiyorum desem yeridir sadece haftada bir genel temizlikte ben çekiyorum ama onuda çekmesem bile olur