Kızlar size bir şey sormak istiyorum. 16 haftalık hamileyim ilk dogumum ve takiplerim özel hastanede oldu her şey sorunsuz çok güzel oldu. Şimdi devlet hastanesinde bir kadın doğum doktoruna gidiyorum. Doktorum o kadar tatlı o kadar ilgili bir doktor ki 12. Haftada cinsiyetini söyledi ne zaman bir sorunum olsa gidiyorum hemen ilgileniyor sıra veriyor yardımcı oluyor. Kontrollere eşimle giriyorum bugün tek tek bebeğimin elini kolunu bacağını kalbini her şeyini tatlı tatlı anlattı sorularıma da cevap verdi içim rahat bir sekilde çıktım kontrolden. Tek aklıma takılan şey doğuma girmeyecek olması. Doğumu ebeler yaptırıyor. Bugün gebe okulunda ebeyle görüştüm sancı sürecinin tekli odalarda olduğunu yanıma eşim veya bir yakınımın gidebileceğini doğumu odada yaptırdıklarını sadece o anda yakınını dışarı çıkardıklarını söyledi. Eşimin yanimda olması özeli isteme sebebimdi aslında. Sizden fikir istiyorum ilk doğumum da bütün süreci ebeler yönetti doktoru doğumdan yarım saat önce gördüm sadece. Maddi olarak durumumuz var özelde doğum yapabilirim ama malum fiyatlar çok uçmuş o parayı bebeğime diğer çocuğuma harcamak daha mantıklı geliyor bir yandan. Bir yandan özel konforu ilgisinden olmaz diyorum devlet hastanesinde doğum yapıp memnun olan var mı her türlü fikire açığım uzun oldu kusura bakmayın. 🥰